Din cei 4500 de angajati pe care fabrica ii avea in 1990 (Romania si URSS erau singurele tari din cadrul Pactului de la Varsovia ce fabricau transportoare), in prezent condica este semnata de 336 de persoane, lipsa comenzilor fiind principala cauza a scaderii drastice de personal.
Nemultumiti ca nu si-au primit salariile de doua luni, angajatii au declansat astazi greva generala, acuzand actuala conducere pentru situatia foarte grea in care se afla uzina in prezent.
O bula de aer pentru angajati si pentru uzina de la Moreni a fost programul strategic TBT 8×8, demarat de ministrul Oprea in anul 2011, program ce prevedea proiectarea si construirea unui transportor pentru trupele romane, transportor ce avea sa asigure toate conditiile de securitate necesare desfasurarii unor actiuni militare in teatrele de operatii.
Desi faza proiectarii a fost depasita, programul este pus pe butuci prin nealocarea de catre ministerul Economieia sumelor necesare celei de-a doua faze(1 mil. euro), faza in care urmau sa fie construite 2 prototipuri pentru finalizarea testelor.
Pana se trezesc politicienii nostri din somnul in care s-au adancit, TBT 8×8 ramane in faza de proiect, militarii romani umbla cu saru”mana pe la americani dupa MRAP-uri sau piese de schimb pentru acestea, uzina nu produce nimic contribuind la stagnarea productiei la nivel national.