SC Ro-ArmySecurity SA şi SC Ro-ArmyCatering SA sunt doua filiale ale CN ROMTEHNICA SA, firme specializate în activităţi de pază şi hrănire. Cele două filiale inlocuiesc treptat, începând cu 1 ianuarie 2012, operatorii economici care asigură în prezent respectivele servicii de pază şi de hrănire.
Această concepţie, elaborată de specialiştii instituţiei militare, vizează în primul rând îmbunătăţirea acestor tipuri de servicii şi reducerea cheltuielilor cu până la 30%, în contextul în care situaţia economică a ţării şi bugetul alocat armatei impun adoptarea de măsuri concrete pentru utilizarea cu eficienţă maximă a resurselor financiare bugetare.
Prin înfiinţarea acestor două societăţi comerciale s-a dorit creareaa peste 6.000 de locuri de muncă, în garnizoane de pe întreg teritoriul României.
Locurile de muncă sunt destinate in special rezerviştilor militari care doresc să-şi continue activitatea în domeniul logistic sau în cel de pază.
Potrivit economica.net, Ro-Armycatering a reuşit în al doilea an de activitate (în 2012) să ajungă la o cifră de afaceri de 30,5 milioane de lei şi un profit net de aproximativ 38.700 de lei. Business-ul a crescut faţă de 2011 de aproximativ 30 de ori, propulsând firma pe locul al cincilea în topul celor mai profitabile lanţuri de restaurante din România.
Economica.net pune succesul Ro-Armycatering pe faptul ca societatea are asigurata o bază extrem de numeroasă de clienţi, fără a fi nevoie de marketing şi campanii intense şi continue de promovare.
Conform site-ului citat, compania asigură servicii de hrănire exclusiv pentru personalul Armatei României şi are deja drept consumatori efectivele din 40 de unităţi militare, majoritatea instituțiilor militare de învățământ și baze de instrucție din localităţi precum București, Otopeni, Buzău, Breaza, Brașov, Predeal şi altele.
În jur de 7.500 de oameni plătesc astfel zilnic cel puţin o masă pentru a mânca de la Ro-Armycatering. „Servim masa exclusiv pentru personalul Armatei. Printre alţii, sunt copii şi studenţi din Academiile Militare care plătesc pentru a lua masa de la noi”, a explicat pentru ECONOMICA.NET directorul companiei, Mitroi Vichi-Vasile.
Mai mult, veniturile companiei au crescut anul trecut şi pe seama unor evenimente precum Parada organizată în București cu ocazia Zilei Naționale a României la care au participat peste 700 persoane/zi, Nato Military Committee Conference (desfăşurată în România – peste 300 persoane/zi – n.r.) sau Black Sea Defense & Aerospace (peste 150 persoane/zi).
Cu toate acestea, managerul companiei susţine că este destul de dificil să te menţii la acest nivel. „Noi încercăm să gestionăm foarte bine fenomenul. Vrem să ne menţinem în vârf, dar este foarte greu în condiţiile economice actuale”, a spus directorul Ro-Armycatering. Întrebat despre dificultăţile cu care se confruntă, Mitroi a declarat că sunt probleme ca peste tot. „Persoanele din conducere sunt foste cadre militare de specialitate trecute în rezervă care au primit mandat să desfăşoare această activitate”, mai spune managerul.
Compania şi-a început efectiv activitatea în luna septembrie 2011, iar de atunci şi-a extins în mod alert afacerile. Luna trecută tocmai a dat în folosinţă un nou punct de lucru în Bucureşti unde se prepară meniurile pentru catering, în contextul în care compania Armatei oferă astfel de servicii pentru efectivele din poligoanele militare sau pentru cei din unitățile militare din localitățile în care sunt dispuse puncte de lucru permanente.
Din această vară Ro-Armycatering S.A. poate organiza mese festive pentru grupuri de până la 40 persoane oferind şi spaţiul necesar, sau până la 100 persoane pentru spaţiile alese de solicitanți.
Articol preluat partial de pe economica.net
Nu ne ramane decat sa uram succes si pentru viitor celor doua societati comerciale si de ce nu, sa ajuga pe primul loc. În armata au fost si sunt oameni cu reale aptitudini, asa ca cele doua societati au de unde alege.